Aquesta web utilitza cookies de tercers per poder oferir-li una millor experiència de navegació i servei. Al navegar per la web significa que accepta l'ús que fem de les cookies.
Acceptar | Política de cookies | Modificar configuració de les cookies
AGSBD - Agència de comunicació, disseny gràfic, pàgines web, màrqueting i publicitat
MARKETING, BRANDING,
GRAPHIC & INTERNET
SPECIALISTS.

Màrqueting Directe

Pel 71% de les empreses B2B el contingut rellevant segueix sent la tècnica d'e-mail màrqueting més efectiva.

El correu electrònic continua sent una de les principals eines pels responsables de màrqueting de les empreses, ja que és barat i eficaç . Segons una enquesta realitzada a l'abril de 2013 per Economist Intelligence Unit, els usuaris de web britànics i nord-americans creuen que el correu electrònic és un dels principals canals de difusió en cada etapa del procés de compra.

Una investigació de Ascend2 i Research Underwriters de juny de 2013 sobre els B2B (empreses a empreses) i els B2C (empreses a consumidors) va demostrar quin és l’objectiu amb el que les empreses utilitzen els e-mails. El 71% dels B2B i el 65% dels B2C enquestats van considerar que crear contingut rellevant i convincent era la tàctica més efectiva per assolir els objectius empresarials proposats.

A part de l’anterior tàctica, la investigació també contemplava la importància de la segmentació de la base de dades del correu electrònic. Aquesta estratègia és el segona més important pels BSB i la tercera per les B2C.

Altres tàctiques eficaces que també han aconseguit un percentatge alt han estat la integració de correu electrònic amb la personalització de missatgeria de correu tradicional.

En l’àmbit del màrqueting directe està dominant clarament pel e-mail marketing ja que estalvia les feixugues gestions de la tramesa postal tradicional. Per bé que en contra, la tramesa personalitzada, amb altes dosis de contingut i creativitat segueix impactant a la consciència del consumidor corporatiu (B2B) i en campanyes molt dirigides o segmentades.

A AGSBD l’ajudem a decidir quin es el canal i l’estratègia idònia en cada campanya, analitzant i avaluant els objectius comercials i definint una estratègia d’èxit i de retorn de la inversió més alt.

Activitats clau

del màrqueting directe

Generar vincles emocionals amb els teus clients és una activitat que tradicionalment ha portat molts beneficis a les empreses. Així, sens dubte, podem afirmar que la vinculació mitjançant una comunicació directe i fluida i una estratègia d’atributs i comunicació directe planificada i precisa ens permet competir amb avantatge, guanyar en reconeixement de marca i en conseqüència augmentar els resultats comercials.

  • Generació i desenvolupament de la base de dades (Data Mining)
  • Disseny, creativitat i gestió dels continguts
  • Producció de material publicitari i integració de campanyes
  • Màrqueting promocional
  • Anàlisi i estratègies de fidelització de marques i productes

Més informació aquí:

Empresa

Persona de contacte

Email

Consulta

Projectes

Sensefields

L’aplicació de les últimes tecnologies de mercat és la voluntat constant de Sensefields. Una empresa internacional, (...)

KH Lloreda

Una marca líder exigeix rigor, innovació en les propostes i un desenvolupament acurat i rigorós tant en el procés com en (...)

CrackSportsClub

Un club d’esport d’elit ha de ser molt curos amb la seva comunicació gràfica i el seu estil. D’aquesta manera ens va (...)

TopSilver

Per TopSilver una joia és artesania que expressa passió i amor. Són creacions sortides del cor, amb sensibilitat, amb la (...)

Fraikin

Com a líder en el sector del rènting de vehicles industrials, per Fraikin és de vital importància donar una bona imatge (...)

Momentum

En moments de gran incertesa com els que ara vivim, obrir un nou negoci pot ser tot un repte. Per aquest motiu, els que (...)

Dentzia

Innovació en estat pur. Dentzia és un servei nou que es posa a l’abast de tots els odontòlegs que vulguin disposar dels (...)

Editorial Alpina

Una empresa que dona gran importància a la unió entre el món artesanal i el món de les noves tecnologies, necessita un (...)

Gezolan

Exemple clar d’empresa B2B evocada de ple a l’exportació del seu producte a tot el món. En aquest cas el repte ha (...)

Logincat

La identificació d’una oportunitat en un territori és un exercici de coneixement i estratègia. De la mateixa manera, la (...)

DosBubus

El comerç electrònic és una solució de futur que permet a les empreses i als emprenedors abordar un negoci de manera (...)

Circuit de Catalunya

El Circuit de Barcelona-Catalunya és un somni fet realitat pels milers d’amants del motor. Aquest referent internacional (...)

Infografia i Video

Fira FM&FS

Entrevista al M. Hble. Sr. Felip Puig

Fira FM&FS

Resum Congrés

Dulcepasión

Vídeo industrial

StopRonquidos

Video tutorial

Cemav Dental

Video corporatiu

Logincat

Video animació

StopRonquidos

Videos testimonials

Airtransa

Video presentació

AT Infoserveis

Animació 3D

IHT

Modelatge 3D

TER

Animació 3D

Armengol

Modelatge 3D

IHT

Animació 3D

Precintia

Animació 3D

Clients

3P Mobel | Airtransa | Blancafort | Can Gavarra | Dosbubus | Dulce Pasión | Logincat | Fira FM&FS | Rocada | Tronic | Molló Parc | Casa Tió | KH lloreda | Escoda | Acqua Royal | Stopronquidos | Dentalnet | Segur Classic | Pure Padel | Alpina | Cemav Dental | Aparthotel Sant Jordi | Bauhaus | Izasa | Synapse NP | Quantalink | Cambra Comerç de Barcelona | ESADE Creapolis | Iberhospitex, s.a. | Precintia International | Mare Nostrum Resort s.l. | Grafic Visual Creació Producció s.l. | Eukanuba | Sigla s.a. | Sodexo | Limonta Sport Iberica, s.l. | Tagg Vallès, s.l. | Diputacio de Barcelona | Laboratorios Menarini s.a. | Xavier Quer i Monar | Hogar Tintorero s.l. | Ajuntament de Granollers | Gil Materials de Construcció, s.l. | Prodol Meditec s.a. | The Natural One, s.l. | Coren Grill s.a. | Comuniqar | HR electronica | Tecnologia Electrònica del Ripollès | Cotesa | Enginyeria i Fab. d'Inductius Ter | Talleres Velilla, s.a. | Equipo Singular | Textil Manly, s.a. | Napoleón Armengol, s.a. | Quality Assessment Enterprises, s.l. | Hoteles Coach s.a. | Extrafort | Consell Gral. de Cambres de Catalunya | Gestamp servicios s.l. | Mier comunicaciones | Sagatu Asociados Comercial Hotelera | Bodegas Climatizadas Almar | Encopim s.l. | Fujifilm | Vidal | Kimbcn | Com.Prop.Parc Innovació ESADE | Mestre Ferre Edificios en Renta s.a. | Planet Baby | Ellipse Spain s.l. | Uquifa s.a. | Business Group Barnaset s.l. | Sigla Iberica s.a. | Bebrand | Asepeyo.

Aliances

Optimum | Insightforum | ASM | Suport Serveis | GDE | NEEC | Esade Creapolis | Edorea | Loimpost | +Innoventia | Reir | Zentum | Innovaplanner

AGS Brand Development
AGS Brand Development
Avinguda del Parc, 5 - 5è 1a
08402 Granollers
(Barcelona)

Tel.: 938 796 325
Mail: ags@agsbd.cat
Book AGSBD