Aquesta web utilitza cookies de tercers per poder oferir-li una millor experiència de navegació i servei. Al navegar per la web significa que accepta l'ús que fem de les cookies.
Acceptar | Política de cookies | Modificar configuració de les cookies
AGSBD - Agència de comunicació, disseny gràfic, pàgines web, màrqueting i publicitat
MARKETING, BRANDING,
GRAPHIC & INTERNET
SPECIALISTS.

Màrqueting i Branding

En un entorn canviant, competitiu, tecnològic i globalitzat com l’actual, les empreses i institucions requereixen de noves tècniques per afrontar amb èxit el futur i aprofitar al màxim les oportunitats del negoci de cada mercat.

La similitud entre productes, les noves formes de consum i l’aparició massiva de noves tecnologies de comunicació, demanda una visió estratègica del negoci per trobar solucions pràctiques, eficients i innovadores a les noves necessitats que estan sorgint en les organitzacions.

El màrqueting és aleshores una activitat rellevant en tota organització que pren un paper fonamental i que no es limita a un paper funcional dins de l'organització sinó que és el vincle entre la demanda i l'oferta, l'articulació per a l'acord mercantil entre els consumidors i els que són capaços d'atendre les necessitats dels consumidors i clients, ja sigui en entorns B2B o B2C.

Així, des de la nostra perspectiva de màrqueting i prenent la responsabilitat d'orientar la companyia al mercat, podríem situar l'àrea de màrqueting en una posició alhora transversal i participativa a tots els altres departaments, de manera que l'aportació de la informació exterior incrementi els resultats i la qualitat de cada àrea.

Quan tracem un pla a llarg termini hem de tenir clars tots els aspectes de la planificació estratègica. Especialment en un entorn convulsiu com el que ens trobem, la interpretació de l'entorn i d'un recorregut a llarg termini ajuda a l'organització a treballar amb lideratge i intel·ligència competitiva.

La connexió entre el màrqueting i la planificació estratègica ve donada per que les decisions de la companyia poden estar d'acord amb factors interns i factors externs: l'entorn i les tendències tant de consum com també polítiques, econòmiques, socials, etc.

La construcció d’una marca és un dels factors clau i més valorats pels responsables de màrqueting de les empreses.

El valor de marca descriu el valor de tenir un distintiu ben conegut, basat en la idea que el propietari d'una marca pot generar més diners pels productes amb aquesta marca que pels productes amb un nom menys conegut, ja que els consumidors creuen que un producte amb un nom molt conegut és millor que un productes amb un de menys conegut.

El Branding és la percepció d'una marca en la ment de les persones. La imatge de marca és un reflex de la personalitat de la marca o el seu producte. Per tant, és el que la gent creu sobre una marca, sobre els seus pensaments, sentiments o expectatives.

A AGSBD som especialistes en ajudar a les empreses a construir marques rellevants, reconegudes i a aportar models de gestió per tal que les empreses puguin competir amb un avantatge corporatiu dominant.

Activitats clau

del màrqueting i branding

Del document estratègic de l’empresa a la seva identitat; aquest és el trajecte que fan totes les empreses d’èxit. Definir correctament la proposta de valor, posicionar-se al mercat tenint en compte l’oferta contextual i la segmentació del client objectiu son factors clau per la construcció d’una identitat forta, una marca desitjada i reconeguda pels compradors, ja siguin aquests altres empreses o usuaris finals.

  • Proposta de valor: Posicionament, segmentació, objectius.
  • Construcció i gestió de la marca.
  • Posicionament estratègic de la marca. Brand Engagement.
  • Proposta competitiva: Disseny i diferenciació.
  • Corporated Branding

Més informació aquí:

Empresa

Persona de contacte

Email

Consulta

Projectes

Acqua Royal

La diferenciació i la rellevància en els mercats madurs fan que les empreses hagin d’experimentar amb fórmules (...)

Aparthotel Comtat Sant Jordi

En el sector del turisme de platja una bona manera de destacar és aconseguir un bon posicionament dins del mercat. Aquesta (...)

Can Gavarra

Can Gavarra és el centre de Serveis a l’Empresa i l’Emprenedoria de Polinyà. Aquest centre pretén crear ocupació (...)

Rotary Club

El Rotary Club és una organització internacional fundada el 1905 que es proposa reunir persones influent en els negocis (...)

Stop Ronquidos

Desenvolupar una marca per un sector emergent, però madur en solucions, és un repte pels que aposten per l’exigència (...)

Airtransa

Tornar a definir una marca és una responsabilitat, però també és un repte, que en el nostre cas hem abordat amb el (...)

Fira FM&FS

El FM & BS és un punt de trobada que acull les empreses i als experts del sector amb l'objectiu de trobar noves (...)

Evolution RD618

Hi ha vegades en les que una imatge val més que mil paraules, i en aquesta ocasió el desenvolupament gràfic ha estat (...)

Dulce Pasión

Quan una marca és fruit d’una historia de més de 20 anys i de la passió dels seus fundadors, una agència no pot fer (...)

Skin White Board

Quan una marca és construeix des de la definició del producte aconsegueix diferenciar-se i surtir (...)

Escoda

De nou, tradició i sensibilitat marquen un treball d’agència que compromet 80 anys d’una indústria de súper segment (...)

Acqua Royal

La diferenciació i la rellevància en els mercats madurs fan que les empreses hagin d’experimentar amb fórmules (...)

Infografia i Video

Fira FM&FS

Entrevista al M. Hble. Sr. Felip Puig

Fira FM&FS

Resum Congrés

Dulcepasión

Vídeo industrial

StopRonquidos

Video tutorial

Cemav Dental

Video corporatiu

Logincat

Video animació

StopRonquidos

Videos testimonials

Airtransa

Video presentació

AT Infoserveis

Animació 3D

IHT

Modelatge 3D

TER

Animació 3D

Armengol

Modelatge 3D

IHT

Animació 3D

Precintia

Animació 3D

Clients

3P Mobel | Airtransa | Blancafort | Can Gavarra | Dosbubus | Dulce Pasión | Logincat | Fira FM&FS | Rocada | Tronic | Molló Parc | Casa Tió | KH lloreda | Escoda | Acqua Royal | Stopronquidos | Dentalnet | Segur Classic | Pure Padel | Alpina | Cemav Dental | Aparthotel Sant Jordi | Bauhaus | Izasa | Synapse NP | Quantalink | Cambra Comerç de Barcelona | ESADE Creapolis | Iberhospitex, s.a. | Precintia International | Mare Nostrum Resort s.l. | Grafic Visual Creació Producció s.l. | Eukanuba | Sigla s.a. | Sodexo | Limonta Sport Iberica, s.l. | Tagg Vallès, s.l. | Diputacio de Barcelona | Laboratorios Menarini s.a. | Xavier Quer i Monar | Hogar Tintorero s.l. | Ajuntament de Granollers | Gil Materials de Construcció, s.l. | Prodol Meditec s.a. | The Natural One, s.l. | Coren Grill s.a. | Comuniqar | HR electronica | Tecnologia Electrònica del Ripollès | Cotesa | Enginyeria i Fab. d'Inductius Ter | Talleres Velilla, s.a. | Equipo Singular | Textil Manly, s.a. | Napoleón Armengol, s.a. | Quality Assessment Enterprises, s.l. | Hoteles Coach s.a. | Extrafort | Consell Gral. de Cambres de Catalunya | Gestamp servicios s.l. | Mier comunicaciones | Sagatu Asociados Comercial Hotelera | Bodegas Climatizadas Almar | Encopim s.l. | Fujifilm | Vidal | Kimbcn | Com.Prop.Parc Innovació ESADE | Mestre Ferre Edificios en Renta s.a. | Planet Baby | Ellipse Spain s.l. | Uquifa s.a. | Business Group Barnaset s.l. | Sigla Iberica s.a. | Bebrand | Asepeyo.

Aliances

Optimum | Insightforum | ASM | Suport Serveis | GDE | NEEC | Esade Creapolis | Edorea | Loimpost | +Innoventia | Reir | Zentum | Innovaplanner

AGS Brand Development
Tel.: 938 796 325
Mail: ags@agsbd.cat
Book AGSBD