Aquesta web utilitza cookies de tercers per poder oferir-li una millor experiència de navegació i servei. Al navegar per la web significa que accepta l'ús que fem de les cookies.
Acceptar | Política de cookies | Modificar configuració de les cookies
AGSBD - Agència de comunicació, disseny gràfic, pàgines web, màrqueting i publicitat
MARKETING, BRANDING,
GRAPHIC & INTERNET
SPECIALISTS.

Màrqueting i Branding

En un entorn canviant, competitiu, tecnològic i globalitzat com l’actual, les empreses i institucions requereixen de noves tècniques per afrontar amb èxit el futur i aprofitar al màxim les oportunitats del negoci de cada mercat.

La similitud entre productes, les noves formes de consum i l’aparició massiva de noves tecnologies de comunicació, demanda una visió estratègica del negoci per trobar solucions pràctiques, eficients i innovadores a les noves necessitats que estan sorgint en les organitzacions.

El màrqueting és aleshores una activitat rellevant en tota organització que pren un paper fonamental i que no es limita a un paper funcional dins de l'organització sinó que és el vincle entre la demanda i l'oferta, l'articulació per a l'acord mercantil entre els consumidors i els que són capaços d'atendre les necessitats dels consumidors i clients, ja sigui en entorns B2B o B2C.

Així, des de la nostra perspectiva de màrqueting i prenent la responsabilitat d'orientar la companyia al mercat, podríem situar l'àrea de màrqueting en una posició alhora transversal i participativa a tots els altres departaments, de manera que l'aportació de la informació exterior incrementi els resultats i la qualitat de cada àrea.

Quan tracem un pla a llarg termini hem de tenir clars tots els aspectes de la planificació estratègica. Especialment en un entorn convulsiu com el que ens trobem, la interpretació de l'entorn i d'un recorregut a llarg termini ajuda a l'organització a treballar amb lideratge i intel·ligència competitiva.

La connexió entre el màrqueting i la planificació estratègica ve donada per que les decisions de la companyia poden estar d'acord amb factors interns i factors externs: l'entorn i les tendències tant de consum com també polítiques, econòmiques, socials, etc.

La construcció d’una marca és un dels factors clau i més valorats pels responsables de màrqueting de les empreses.

El valor de marca descriu el valor de tenir un distintiu ben conegut, basat en la idea que el propietari d'una marca pot generar més diners pels productes amb aquesta marca que pels productes amb un nom menys conegut, ja que els consumidors creuen que un producte amb un nom molt conegut és millor que un productes amb un de menys conegut.

El Branding és la percepció d'una marca en la ment de les persones. La imatge de marca és un reflex de la personalitat de la marca o el seu producte. Per tant, és el que la gent creu sobre una marca, sobre els seus pensaments, sentiments o expectatives.

A AGSBD som especialistes en ajudar a les empreses a construir marques rellevants, reconegudes i a aportar models de gestió per tal que les empreses puguin competir amb un avantatge corporatiu dominant.

Activitats clau

del màrqueting i branding

Del document estratègic de l’empresa a la seva identitat; aquest és el trajecte que fan totes les empreses d’èxit. Definir correctament la proposta de valor, posicionar-se al mercat tenint en compte l’oferta contextual i la segmentació del client objectiu son factors clau per la construcció d’una identitat forta, una marca desitjada i reconeguda pels compradors, ja siguin aquests altres empreses o usuaris finals.

  • Proposta de valor: Posicionament, segmentació, objectius.
  • Construcció i gestió de la marca.
  • Posicionament estratègic de la marca. Brand Engagement.
  • Proposta competitiva: Disseny i diferenciació.
  • Corporated Branding

Més informació aquí:

Empresa

Persona de contacte

Email

Consulta

Projectes

Sensefields

L’aplicació de les últimes tecnologies de mercat és la voluntat constant de Sensefields. Una empresa internacional, (...)

KH Lloreda

Una marca líder exigeix rigor, innovació en les propostes i un desenvolupament acurat i rigorós tant en el procés com en (...)

CrackSportsClub

Un club d’esport d’elit ha de ser molt curos amb la seva comunicació gràfica i el seu estil. D’aquesta manera ens va (...)

TopSilver

Per TopSilver una joia és artesania que expressa passió i amor. Són creacions sortides del cor, amb sensibilitat, amb la (...)

Fraikin

Com a líder en el sector del rènting de vehicles industrials, per Fraikin és de vital importància donar una bona imatge (...)

Momentum

En moments de gran incertesa com els que ara vivim, obrir un nou negoci pot ser tot un repte. Per aquest motiu, els que (...)

Dentzia

Innovació en estat pur. Dentzia és un servei nou que es posa a l’abast de tots els odontòlegs que vulguin disposar dels (...)

Editorial Alpina

Una empresa que dona gran importància a la unió entre el món artesanal i el món de les noves tecnologies, necessita un (...)

Gezolan

Exemple clar d’empresa B2B evocada de ple a l’exportació del seu producte a tot el món. En aquest cas el repte ha (...)

Logincat

La identificació d’una oportunitat en un territori és un exercici de coneixement i estratègia. De la mateixa manera, la (...)

DosBubus

El comerç electrònic és una solució de futur que permet a les empreses i als emprenedors abordar un negoci de manera (...)

Circuit de Catalunya

El Circuit de Barcelona-Catalunya és un somni fet realitat pels milers d’amants del motor. Aquest referent internacional (...)

Infografia i Video

Fira FM&FS

Entrevista al M. Hble. Sr. Felip Puig

Fira FM&FS

Resum Congrés

Dulcepasión

Vídeo industrial

StopRonquidos

Video tutorial

Cemav Dental

Video corporatiu

Logincat

Video animació

StopRonquidos

Videos testimonials

Airtransa

Video presentació

AT Infoserveis

Animació 3D

IHT

Modelatge 3D

TER

Animació 3D

Armengol

Modelatge 3D

IHT

Animació 3D

Precintia

Animació 3D

Clients

3P Mobel | Airtransa | Blancafort | Can Gavarra | Dosbubus | Dulce Pasión | Logincat | Fira FM&FS | Rocada | Tronic | Molló Parc | Casa Tió | KH lloreda | Escoda | Acqua Royal | Stopronquidos | Dentalnet | Segur Classic | Pure Padel | Alpina | Cemav Dental | Aparthotel Sant Jordi | Bauhaus | Izasa | Synapse NP | Quantalink | Cambra Comerç de Barcelona | ESADE Creapolis | Iberhospitex, s.a. | Precintia International | Mare Nostrum Resort s.l. | Grafic Visual Creació Producció s.l. | Eukanuba | Sigla s.a. | Sodexo | Limonta Sport Iberica, s.l. | Tagg Vallès, s.l. | Diputacio de Barcelona | Laboratorios Menarini s.a. | Xavier Quer i Monar | Hogar Tintorero s.l. | Ajuntament de Granollers | Gil Materials de Construcció, s.l. | Prodol Meditec s.a. | The Natural One, s.l. | Coren Grill s.a. | Comuniqar | HR electronica | Tecnologia Electrònica del Ripollès | Cotesa | Enginyeria i Fab. d'Inductius Ter | Talleres Velilla, s.a. | Equipo Singular | Textil Manly, s.a. | Napoleón Armengol, s.a. | Quality Assessment Enterprises, s.l. | Hoteles Coach s.a. | Extrafort | Consell Gral. de Cambres de Catalunya | Gestamp servicios s.l. | Mier comunicaciones | Sagatu Asociados Comercial Hotelera | Bodegas Climatizadas Almar | Encopim s.l. | Fujifilm | Vidal | Kimbcn | Com.Prop.Parc Innovació ESADE | Mestre Ferre Edificios en Renta s.a. | Planet Baby | Ellipse Spain s.l. | Uquifa s.a. | Business Group Barnaset s.l. | Sigla Iberica s.a. | Bebrand | Asepeyo.

Aliances

Optimum | Insightforum | ASM | Suport Serveis | GDE | NEEC | Esade Creapolis | Edorea | Loimpost | +Innoventia | Reir | Zentum | Innovaplanner

AGS Brand Development
AGS Brand Development
Avinguda del Parc, 5 - 5è 1a
08402 Granollers
(Barcelona)

Tel.: 938 796 325
Mail: ags@agsbd.cat
Book AGSBD