Aquesta web utilitza cookies de tercers per poder oferir-li una millor experiència de navegació i servei. Al navegar per la web significa que accepta l'ús que fem de les cookies.
Acceptar | Política de cookies | Modificar configuració de les cookies
AGSBD - Agència de comunicació, disseny gràfic, pàgines web, màrqueting i publicitat
MARKETING, BRANDING,
GRAPHIC & INTERNET
SPECIALISTS.

Esdeveniments i RRPP

Els esdeveniments corporatius han experimentat un increment espectacular a arreu del món. Les empreses han anat prenent consciència del seu alt valor estratègic i operatiu dins de la seva orientació als consumidors i estratègia de internacionalització.

L’organització d’esdeveniments és possible dins de l’estratègia de comunicació de qualsevol tipus d’empresa o entitat. Cal plantejar quins són els objectius a assolir i realitzar una bona anàlisi dels recursos a emprar i planificar una bona execució.

ESTRATÈGIA I OBJECTIUS EN ESDEVENIMENTS:

Tota empresa o organització ha de tenir en compte 5 punts clau per prendre la decisió d’incorporar l’esdeveniment en el seu pla de màrqueting.

  1. Participació de l’entitat en esdeveniments específics i degudament identificats.
  2. Celebrar activitats que permetin una imatge positiva de la companyia o de la marca que generin un acostament al públic objectiu de l’empresa o els seus interessos.
  3. Considerar l’esdeveniment com una oportunitat de comunicació i una instància de difusió.
  4. Desenvolupar accions continuades on es poden avaluar respostes que impliquin un benefici econòmic o de retorn de la inversió.
  5. Definir un pla de treball que inclogui participació transversal mitjançant una agenda d’esdeveniments anualment.

L’esdeveniment, mitjançant la celebració d’un congrés, un saló o exposició, la participació a una fira o una campanya de street marketing, és una estratègia de comunicació que aporta valor a l’empresa.

L’esdeveniment és un bon suport tant pel posicionament i difusió d’empreses, institucions o organitzacions, com dels seus productes o serveis. Aquest ofereix als destinataris un marc social, cultural, educatiu o d’entreteniment i relacional, que en molts casos poden esdevenir un procediment per suscitar canvis en els individus o en les institucions que els afavoreixen.

Activitats clau

en esdeveniments i RRPP

Si ja sabem que no venem productes sinó experiències d’ús, hem de reflexionar de com de passiva és la nostra comunicació. Activar les formules de comunicació efectiva, interactiva i de contacte real amb el nostre entorn suposa, sens dubte, una immillorable ocasió per identificar oportunitats reals de negoci i desenvolupar relacions de llarg termini amb els nostres clients.

  • Política de comunicació corporativa i de la reputació
  • Ganivet de premsa i gestió de les relacions institucionals
  • Disseny i gestió de presència a fires i congressos
  • Dinamització de la imatge pública
  • Estratègies i activitats de visibilitat pública

Més informació aquí:

Empresa

Persona de contacte

Email

Consulta

Projectes

Sensefields

L’aplicació de les últimes tecnologies de mercat és la voluntat constant de Sensefields. Una empresa internacional, (...)

KH Lloreda

Una marca líder exigeix rigor, innovació en les propostes i un desenvolupament acurat i rigorós tant en el procés com en (...)

CrackSportsClub

Un club d’esport d’elit ha de ser molt curos amb la seva comunicació gràfica i el seu estil. D’aquesta manera ens va (...)

TopSilver

Per TopSilver una joia és artesania que expressa passió i amor. Són creacions sortides del cor, amb sensibilitat, amb la (...)

Fraikin

Com a líder en el sector del rènting de vehicles industrials, per Fraikin és de vital importància donar una bona imatge (...)

Momentum

En moments de gran incertesa com els que ara vivim, obrir un nou negoci pot ser tot un repte. Per aquest motiu, els que (...)

Dentzia

Innovació en estat pur. Dentzia és un servei nou que es posa a l’abast de tots els odontòlegs que vulguin disposar dels (...)

Editorial Alpina

Una empresa que dona gran importància a la unió entre el món artesanal i el món de les noves tecnologies, necessita un (...)

Gezolan

Exemple clar d’empresa B2B evocada de ple a l’exportació del seu producte a tot el món. En aquest cas el repte ha (...)

Logincat

La identificació d’una oportunitat en un territori és un exercici de coneixement i estratègia. De la mateixa manera, la (...)

DosBubus

El comerç electrònic és una solució de futur que permet a les empreses i als emprenedors abordar un negoci de manera (...)

Circuit de Catalunya

El Circuit de Barcelona-Catalunya és un somni fet realitat pels milers d’amants del motor. Aquest referent internacional (...)

Infografia i Video

Fira FM&FS

Entrevista al M. Hble. Sr. Felip Puig

Fira FM&FS

Resum Congrés

Dulcepasión

Vídeo industrial

StopRonquidos

Video tutorial

Cemav Dental

Video corporatiu

Logincat

Video animació

StopRonquidos

Videos testimonials

Airtransa

Video presentació

AT Infoserveis

Animació 3D

IHT

Modelatge 3D

TER

Animació 3D

Armengol

Modelatge 3D

IHT

Animació 3D

Precintia

Animació 3D

Clients

3P Mobel | Airtransa | Blancafort | Can Gavarra | Dosbubus | Dulce Pasión | Logincat | Fira FM&FS | Rocada | Tronic | Molló Parc | Casa Tió | KH lloreda | Escoda | Acqua Royal | Stopronquidos | Dentalnet | Segur Classic | Pure Padel | Alpina | Cemav Dental | Aparthotel Sant Jordi | Bauhaus | Izasa | Synapse NP | Quantalink | Cambra Comerç de Barcelona | ESADE Creapolis | Iberhospitex, s.a. | Precintia International | Mare Nostrum Resort s.l. | Grafic Visual Creació Producció s.l. | Eukanuba | Sigla s.a. | Sodexo | Limonta Sport Iberica, s.l. | Tagg Vallès, s.l. | Diputacio de Barcelona | Laboratorios Menarini s.a. | Xavier Quer i Monar | Hogar Tintorero s.l. | Ajuntament de Granollers | Gil Materials de Construcció, s.l. | Prodol Meditec s.a. | The Natural One, s.l. | Coren Grill s.a. | Comuniqar | HR electronica | Tecnologia Electrònica del Ripollès | Cotesa | Enginyeria i Fab. d'Inductius Ter | Talleres Velilla, s.a. | Equipo Singular | Textil Manly, s.a. | Napoleón Armengol, s.a. | Quality Assessment Enterprises, s.l. | Hoteles Coach s.a. | Extrafort | Consell Gral. de Cambres de Catalunya | Gestamp servicios s.l. | Mier comunicaciones | Sagatu Asociados Comercial Hotelera | Bodegas Climatizadas Almar | Encopim s.l. | Fujifilm | Vidal | Kimbcn | Com.Prop.Parc Innovació ESADE | Mestre Ferre Edificios en Renta s.a. | Planet Baby | Ellipse Spain s.l. | Uquifa s.a. | Business Group Barnaset s.l. | Sigla Iberica s.a. | Bebrand | Asepeyo.

Aliances

Optimum | Insightforum | ASM | Suport Serveis | GDE | NEEC | Esade Creapolis | Edorea | Loimpost | +Innoventia | Reir | Zentum | Innovaplanner

AGS Brand Development
AGS Brand Development
Avinguda del Parc, 5 - 5è 1a
08402 Granollers
(Barcelona)

Tel.: 938 796 325
Mail: ags@agsbd.cat
Book AGSBD